- Podczas procesu rekrutacji: Możesz zbierać feedback od kandydatów na bieżąco. To pozwoli ci dostawać informacje na gorąco, co może pomóc w bieżącej optymalizacji procesu.
- Po zakończeniu procesu: Po zakończeniu rekrutacji możesz poprosić kandydatów o ich opinię. To dobry moment, gdyż kandydat zdążył wyrobić sobie opinię o firmie i osobach zaangażowanych w procesie.
- Zaproszenie do ankiety: Jeśli zdecydujesz się na badanie, zapewnij klarowne i krótkie pytania, aby nie obciążać kandydatów zbytnią ilością pracy, 5-6 pytań jest zazwyczaj wystarczające.
- Przypomnienie i dzielenie się wynikami: Nie zapomnij o przypomnieniu kandydatom o ankiecie i obiecaj podzielenie się wynikami. To buduje zaufanie i pokazuje, że ich opinia jest dla ciebie ważna.
- Korzyści dla firmy: Badanie satysfakcji to zadbanie o kandydatów w procesie, ale także szansa na doskonalenie procesu rekrutacyjnego, budowanie marki i pozyskiwanie cennego feedbacku.
Jakość doświadczenia kandydata to nasza wizytówka. Pracujemy ciągle, aby każdy kontakt z firmą spełniał oczekiwania kandydatów.