Oferta współpracy
Executive Search
Dotrzemy do kandydatów pracujących w firmach konkurencyjnych lub biznesach pokrewnych. Sprawdzimy ich dostępność, kompetencje, profil psychologiczny i referencje.
Atuty tej metodologii to przede wszystkim dotarcie do doświadczonych kandydatów pracujących po stronie firm z podobnego sektora.
- Czas realizacji: 4 - 6 tygodni
- Okres gwarancji: 6 - 9 m-cy
Target Search
Korzystamy z tej metodologii, kiedy klient wie, kogo potrzebuje i z jakiej branży. Szukamy Kandydatów, którzy aktualnie pracują w firmach, wskazanych przez Klienta (metodologia rekomendowana dla maksymalnie 15 firm).
Atuty tej metodologii to szybkie działanie.
- Czas realizacji: 3 - 4 tygodnie
- Okres gwarancji: 6 m-cy
Wykorzystanie Baz danych i sieci kontaktów HHG
Selekcjonujemy z baz HHG Kandydatów odpowiadających potrzebom Klienta, przeprowadzimy spotkania z wybranymi, Kandydatami i dostarczymy Klientowi dossier rekomendowanych osób.
- Czas realizacji: 2 - 4 tygodnie
- Okres gwarancji: 6 m-cy
oferta HEADHUNTERS GROUP
Weryfikacja Referencji
Badamy referencje Kandydatów na 4 poziomach:
Ostatni przełożony
Sprawdzanie referencji u ostatniego przełożonego jest ważnym krokiem w procesie rekrutacji lub oceny pracownika. Referencje od ostatniego przełożonego mogą dostarczyć cennych informacji na temat umiejętności, doświadczenia i zachowania kandydata. Referencje sprawdzamy po uprzedniej konsultacji z kandydatem, forma sprawdzenia ma charakter rozmowy telefonicznej. Po wywiadzie przygotowujemy formę pisemną dla klienta, przyszłego przełożonego i dzielimy się uzyskaną opinią. W trakcie sprawdzania referencji przestrzegamy przepisy dotyczące prywatności i dyskrecji. Nie zadajemy pytań, które naruszają prywatność lub dyskryminują kandydata.
Podwładny
Sprawdzanie referencji pracownika od jego podwładnego może być ważnym elementem oceny pracy pracownika i zbierania informacji zwrotnych na jego temat. Proces ten wymaga ostrożności, aby zapewnić uczciwość i obiektywność. Opinia pracownika na temat jego szefa jest cenna z kilku powodów m.in. opinie pracowników dostarczają informacji zwrotnych szefom na tle zarządzania, kompetencji i skuteczności. Dzięki temu szefowie mogą zidentyfikować obszary, w których potrzebują doskonalenia, a także wykorzystać swoje mocne strony. Warto jednak pamiętać, że opinie pracownika na temat jego szefa mogą być subiektywne, dlatego ważne jest, aby brać pod uwagę różne perspektywy i próbować oceniać je w kontekście innych informacji zwrotnych oraz obiektywnych wskaźników wydajności.
Współpracownicy
O referencje od współpracowników prosimy z kilku powodów: Ocena zdolności zawodowych: współpracownicy mogą dostarczyć cennych informacji na temat umiejętności zawodowych, możliwości i etyki pracy danej osoby. Ich opinie mogą pomóc pracodawcom ocenić kwalifikacje kandydata i jego przydatność na dane stanowisko. Potwierdzenie doświadczenia: współpracownicy mogą potwierdzić i zweryfikować doświadczenie zawodowe, obowiązki i osiągnięcia kandydata. Weryfikacja ta zwiększa wiarygodność twierdzeń kandydata zawartych w jego CV lub podczas rozmów kwalifikacyjnych. Ocena pracy zespołowej i współpracy, współpracownicy mogą dostarczyć informacji o tym, jak dobrze kandydat współpracuje z innymi, komunikuje się w zespole i przyczynia się do tworzenia pozytywnego środowiska pracy. Jest to szczególnie ważne w przypadku stanowisk wymagających silnej pracy zespołowej i umiejętności interpersonalnych. Plus spostrzeżenia behawioralne: współpracownicy mogą zaoferować wgląd w zachowanie kandydata, etykę pracy i postawę. Informacje te mogą pomóc pracodawcom ocenić dopasowanie kandydata do kultury firmy oraz jego zdolność do adaptacji i rozwoju w miejscu pracy.
Klient zewnętrzny
Referencje od klientów mogą potwierdzić jakość, usług lub produktów, które dostarcza kandydat. Posiadanie pozytywnych referencji od zadowolonych klientów może pomóc w budowaniu zaufania wśród potencjalnych klientów. Referencje od klientów stanowią zewnętrzny dowód na jakość wykonywanej pracy. Mogą one mówić o tym, że kandydat spełnia oczekiwania swoich klientów i dostarcza wartość dodaną. Warto pamiętać, że zawsze, kiedy jest to możliwe sprawdzanie referencji u klientów zewnętrznych jest cenną informacją zwrotną na temat kandydata jego zachowania i poziomu zaangażowania z jakim wykonuje swoją pracę.
Atuty tej usługi to zebranie z rynku opinii na temat kandydata w obiektywny sposób, co eliminuje ryzyko porażki rekrutacyjnej.
oferta HEADHUNTERS GROUP
Badania Rynku
Badania prowadzimy wówczas, kiedy potrzebujemy sprawdzić gotowość do zmiany, doświadczenie i oczekiwania ze strony Kandydata.
Wspólnie z Klientem ustalamy listę firm i stanowisk, które należy objąć badaniem.
Czy są zainteresowani zmianą pracy?
- Jeśli tak, co ich do tego motywuje?
- Jakie mają oczekiwania (w tym: finansowe) wobec nowej pracy?
- W jakim terminie mogą rozpocząć nową pracę?
W trakcie badania uzyskujemy informacje o strukturze organizacyjnej w firmie Kandydata:
- Komu raportuje?
- Ile osób mu podlega?
- Jak jest zorganizowany jego dział?
- W ciągu 3 do 6 tygodni (w zależności od stopnia skomplikowania i wielkości badanej grupy) otrzymasz raport z wyników badań, wraz z analizą i wnioskami.
cennik headhunters group
Oferta cenowa
Koszt rekrutacji jest uzależniony od wyboru metodologii rekrutacji i bazuje na rocznym wynagrodzeniu brutto kandydata, waha się na poziomie od 20 do 25% rocznego wynagrodzenia brutto plus 23% podatku VAT.
Model płatności jest podzielony na raty. Wycenę przygotowujemy po poznaniu potrzeb klienta i wyboru metody rekrutacji.
Inne usługi wyceniamy po podstawie stawki godzinowej.