Ile zmian pracy czeka pokolenie Z w trakcie życia zawodowego?

Pokolenie Z, obejmujące osoby urodzone między 1995 a 2012 rokiem, wnosi na rynek pracy bezprecedensowe podejście, które odzwierciedla dynamiczne zmiany społeczne, technologiczne i gospodarcze, jakie zachodzą we współczesnym świecie. Jedną z ważniejszych cech generacji Z jest wysoka mobilność zawodowa, która wyraźnie odróżnia ją od wcześniejszych pokoleń. Jak wskazują liczne badania, Zetki oczekują nie tylko wielokrotnych zmian miejsc pracy, ale również są gotowe do całkowitego przebranżowienia się w trakcie kariery zawodowej.

Jak pokolenie Z postrzega swoją przyszłość na rynku pracy?

Przedstawiciele pokolenia Z, wchodząc na rynek pracy, demonstrują wyjątkową elastyczność i gotowość do ciągłej adaptacji, dostosowując się do dynamicznych zmian. Jak pokazują badania przeprowadzone przez serwis Pracuj.pl, aż 58% młodych ludzi zakłada, że w trakcie kariery zawodowej zmieni pracę kilka razy. 53% z nich jest przekonana, że będzie wykonywać również różne zawody. To podejście wyróżnia młodych ludzi na tle starszych pokoleń, które częściej traktowały karierę zawodową jako liniową drogę w jednej branży​.

Co więcej, raport Deloitte (2024 Gen Z and Millennial Survey) wskazuje, że ponad połowa pokolenia Z (51%) jasno deklaruje, że nie chce spędzić całej kariery w jednym miejscu pracy. To dowód, że wartości zawodowe ulegają zmianie, gdyż dla młodych uczestników rynku pracy nie liczy się już tylko stabilność, ale przede wszystkim różnorodność doświadczeń i rozwój zawodowy.

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy zmusza młode pokolenie do ciągłego zdobywania nowych umiejętności, reskillingu i upskillingu. Firmy, które będą w stanie sprostać tym oczekiwaniom, mają szansę przyciągnąć ambitnych i elastycznych pracowników. Jak wskazuje badanie Resource Solutions, młode pokolenie oczekuje także większej otwartości w procesach rekrutacyjnych, co pozwoli im łatwiej odnaleźć się na coraz bardziej złożonym rynku pracy​.

Dlaczego Pokolenie Z tak często zmienia pracę i branżę?

Częsta zmiana miejsc pracy stała się dla Zoomersów strategią, która pozwala im rozwijać karierę zgodnie z własnymi wartościami i aspiracjami. Badanie Resource Solutions dobitnie wskazało, że przedstawiciele tej generacji spodziewają się nie tylko wielokrotnie zmieniać pracę, ale również dokonywać całkowitego przebranżowienia i to co najmniej trzy razy w ciągu swojej kariery zawodowej. Jest to odpowiedź na szybko zmieniające się potrzeby rynku pracy, dynamiczny rozwój technologii i wyzwania współczesnego świata, w którym błyskawiczne zmiany stały się normą.

Pokolenie Z często zmienia pracę z kilku istotnych powodów, które wynikających zarówno z uwarunkowań społecznych, jak i psychologicznych. Młodzi pracownicy wyrażają chęć równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, a 66% z nich podkreśla, że nie chce, żeby praca zdominowała ich życie osobiste, gdyż pasje i czas wolny są dla nich równie ważne. Pokolenie Z odrzuca tradycyjne wzorce zawodowe swoich rodziców, podkreślając potrzebę indywidualności i swobody w wyborze ścieżki kariery.

Wielu młodych pracowników decyduje się na zmianę pracy, gdy ta nie spełnia ich oczekiwań etycznych, np. w kontekście wpływu na środowisko czy różnorodności w miejscu pracy. Jak wskazuje raport Deloitte z 2024 roku, pokolenie Z nie akceptuje braku działań w obszarze zapobiegania dyskryminacji i stereotypom w miejscu pracy, co wywiera wpływ na decyzje zawodowe młodych ludzi​.

Jak długo pokolenie Z pracuje u jednego pracodawcy?

Przedstawiciele pokolenia Z spędzą u jednego pracodawcy średnio około dwóch lat, zanim zdecydują się na zmianę. Badania Resource Solutions wskazują, że ogólny konsensus pracodawców co do oczekiwanego czasu pracy na jednym stanowisku wynosi dwa lata i dziewięć miesięcy. W przypadku najmłodszych pracowników wchodzących na rynek pracy czas pracy spęczony u pracodawcy znacznie się skraca i wynosi mniej niż 2 lata.

Dodatkowo wyniki wspomnianych badań wskazują, że aż 64% przedstawicieli pokolenia Z planuje już odejść od obecnego pracodawcy w ciągu najbliższych 24 miesięcy. Tymczasem prawie połowa millenialsów (48%) planuje pozostać w swojej firmie przez pięć lat lub dłużej, co sprawia, że ​​trudniej jest ich pozyskać, ale bardziej prawdopodobne jest, że po dołączeniu do zespołu będą długoterminowymi i lojalnymi pracownikami.

Natomiast grupa demograficzna pokolenia X, której przedstawiciele urodzili się w latach 60. i 70. XX znacząco różni się od pokolenia Z, w którym aż dwie trzecie pracowników nie zamierza zmieniać pracy przez co najmniej pięć lat​.

Czy satysfakcja i rozwój zawodowy są najważniejsze dla Pokolenia Z?

Zoomersi to uczestnicy rynku pracy, którzy wysoko cenią sobie satysfakcję i szybką możliwość rozwoju zawodowego, co wyraźnie różni ich od wcześniejszych pokoleń. Według raportu Deloitte „2024 Gen Z and Millennial Survey”, aż 86% młodych pracowników uważa, że poczucie celu w pracy jest jednym z ważniejszych czynników wpływającym na ich zadowolenie i ogólny dobrostan. Co więcej, połowa przedstawicieli pokolenia Z (50%) odrzuciła już oferty pracy lub uczestnictwo w projektach, które nie były zgodne z ich osobistymi wartościami​.

Jak wynika z badania Resource Solutions, aż 73% młodych ludzi deklaruje gotowość zaakceptowania niższego wynagrodzenia w zamian za większą satysfakcję w miejscu pracy. Aż 75% przedstawicieli pokolenia Z wskazuje, że ważne jest dla nich, żeby ich pracodawca miał pozytywny wpływ na społeczność i środowisko. Młodzi chcą czuć, że ich praca przyczynia się do większego dobra, np. poprzez działania na rzecz ekologii i zrównoważonego rozwoju​.

Raport Deloitte 2024. Dlaczego pokolenie Z rezygnuje z dotychczasowej pracy?

Zetki często decydują się na zmianę pracy z powodu braku satysfakcji zawodowej, niedostatecznych możliwości rozwoju i niskiej płacy. W raporcie Deloitte z 2024 roku wskazano kilka kluczowych czynników, które wpływają na decyzje o odejściu. Z badań wnika, że 26% Zetek jest niezadowolona ze swojego wynagrodzenia, co wpływa na ich decyzję o zmianie pracy.

Kolejnym ważnym powodem jest brak równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, do czego przyznało się 25% przedstawicieli młodego pokolenia, dla których jest to jeden z ważniejszych czynników wpływających na decyzję o odejściu z firmy.

Przyczyną rezygnacji z pracy jest również brak możliwości nauki i rozwoju, co zadeklarowało 21% przedstawicieli pokolenia Z, którzy od pracodawców oczekują inwestycji w poprawę swoich umiejętności. Wypalenie zawodowe wskazało 14% przedstawicieli młodego pokolenia, którzy cenią zdrowie psychiczne i fizyczne. Brak możliwości rozwoju kariery jest kolejnym powodem odejścia, co zadeklarowało 16% przedstawicieli pokolenia Z, którzy chcą mieć jasne perspektywy awansu i progresu.

Co wyróżnia Zetki? Czy młode pokolenie jest roszczeniowe, czy bardziej świadome swoich zalet?

Mimo że pracownicy reprezentujący pokolenie Z są często postrzegani jako roszczeniowi, to wynika to głównie z ich jasno sprecyzowanych wymagań, które stawiają pracodawcom. Nie chodzi tu o brak pokory, ale o świadome korzystanie z możliwości, jakie daje współczesny rynek pracy. Zetki kwestionują status quo, jakie panowało dotychczas i domagają się lepszych warunków pracy, co może być postrzegane jako roszczeniowość, ale w rzeczywistości odzwierciedla pragmatyzm młodego pokolenia, które dąży do poprawy jakości życia​. Jak podaje serwis Job Today generacja Z jest gotowa do szybkiego awansu zawodowego, a 70% z nich pragnie go w ciągu pierwszych 18 miesięcy pracy.
Pokolenie Z oczekuje pracy, która nie tylko zapewnia godziwe wynagrodzenie, ale także daje poczucie sensu i spełnienia. Ich priorytety obejmują możliwość rozwoju, działania zgodne z etyką, elastyczność oraz pozytywną kulturę pracy. W związku z tym młodzi ludzie odrzucają tradycyjne podejście do pracy, jakie obowiązywało przed laty, gdzie stabilność i długoletni staż w jednej firmie były ważniejsze, niż gotowość do ciągłych zmian i samorealizacji. Pokolenie Z jest bardziej świadome swoich potrzeb i zalet, co może być mylnie interpretowane jako roszczeniowość. Zetki obecnie zmieniają reguły gry i kreują nową wizję pracy, która pokazuje, że pracodawcy powinni się dostosować do tego, czego naprawdę chcą młodzi ludzie.

Młodzi ludzie wyróżniają się świadomością własnych potrzeb, szczególnie w kontekście work-life balance. W przeciwieństwie do starszych pokoleń, które zazwyczaj stawiały na długoterminową lojalność wobec pracodawcy, Zetki zwracają uwagę na elastyczność i zgodność pracy z ich przekonaniami, co czyni ich bardziej wymagającymi, ale także bardziej świadomymi uczestnikami rynku pracy.

Pokolenie Z w Twoim zespole. Czy można zatrzymać młodych pracowników na dłużej?

Pracownicy reprezentujący generację Z są wyjątkowo dynamiczni i skłonni do częstych zmian, a ich czas spędzony u jednego pracodawcy najczęściej nie przekracza 24 miesięcy. Jednak odpowiednie podejście pracodawców może wydłużyć ten okres, ale trudno będzie liczyć, żeby Zoomersi mogli przywiązać się do pracodawcy na 10 lat lub dłużej, jak to miało miejsce w przypadku starszych pokoleń. Aby skutecznie zatrzymać Zetki na dłużej, to pracodawcy będą zmuszeni zmienić swoje podejście do zarządzania i tworzenia środowiska pracy.

Jednym z ważniejszych elementów jest elastyczność – młodzi pracownicy cenią możliwość pracy zdalnej, hybrydowej oraz brak sztywnych godzin pracy, co pozwala im na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez LinkedIn, statystyki pokazują, że aż 72% przedstawicieli tego pokolenia rozważyłoby odejście z pracy, jeśli firma nie zapewniałaby elastycznych warunków.

Młodzi pracownicy oczekują regularnych szkoleń, mentoringu i jasnych ścieżek awansu. Zoomersi doceniają pozytywną kulturę organizacyjną, opartą na szacunku, empatii i współpracy, która znacząco może wpłynąć na lojalność młodych pracowników. Cenią oni dobrą i bezstresową atmosferę, w której ich pomysły i wkład będą doceniane. Szybka informacja zwrotna od przełożonych oraz możliwość wpływania na podejmowane decyzje wzmacnia ich zaangażowanie​ w pracę.

Zetki oczekują także wyraźnego oddzielenia obowiązków zawodowych od ich życia prywatnego, bez kontaktów służbowych poza godzinami pracy, co zwiększa ich satysfakcję i motywację. Wprowadzenie powyższych działań do kultury organizacyjnej nie tylko zwiększa szanse na zatrzymanie pokolenia Z na dłużej, ale również przyczynia się do budowy nowoczesnego, zrównoważonego środowiska pracy, które przyciągnie talenty, ograniczy rotację pracowników i wzmocni pozycję rynkową firmy.

Podsumowanie:

Pokolenie Z wyróżnia się elastycznością i gotowością na częste zmiany zawodowe. Badania sugerują, że większość z nich wielokrotnie zmieni pracę, a obecne statystyki wskazują, że spędzają u jednego pracodawcy okres nie przekraczający dwóch lat. Powodem tych częstych zmian jest dążenie do satysfakcji zawodowej, rozwój osobisty oraz poszukiwanie równowagi między pracą a życiem prywatnym.

Ponad połowa młodych pracowników planuje nie tylko zmieniać stanowiska, ale także eksplorować różne branże, co czyni ich liderami mobilności zawodowej​. Pracodawcy jeśli chcą na dłużej zatrzymać w swoich strukturach młodych uczestników rynku pracy muszą wprowadzać elastyczne modele pracy, zwiększać nakłady inwestycyjne w rozwój kompetencji, tworzyć pozytywną kulturę organizacyjną oraz zapewniać jasne ścieżki kariery.

W tym artykule:

Please, keep this in mind before you file your recruitment application!

Application documents which you wish to provide in reply to the job in question will include your personal data. In order to be able to use such information and examine your application for the employment offer, we will need your consent to personal data processing.

You may withdraw your consent at any time, and this will not affect the legality of the processing performed thereunder before its withdrawal.

You should include your consent in every application document (i.e. both in your CV and your Motivation Letter, and in any other piece of documentation that you wish to file in reply to the relevant job offer). Below we provide the template consent:

“I hereby consent to the processing of personal data from my application documents by Ewa Barańska-Chodkowska, running her business operations under the name “HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska” (“HHG”), at the registered office in Warsaw, for the purpose of the pending recruitment process run by HHG”.

You may also consent to the processing of your personal data for the purpose of recruitment processes which HGG may run in future. If you want us to keep your application documents for future use in other recruitments, please sign the following consent:

 “I hereby consent to the processing of personal data from my application documents by Ewa Barańska-Chodkowska, running her business operations under the name “HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska”, at the registered office in Warsaw, for the purpose of recruitment processes which HHG may run in future”.

You may also withdraw your consent to the processing of your personal data for the purpose of future recruitment processes at any time, and this will not affect the legality of the processing operations performed by HGG before its withdrawal.

Before you send your CV, please read and understand some important information about the processing of your personal data! Please remember to make informed decisions every time you provide us with your personal data!

    1. Who is your personal data controller?

The controller of your personal data and the recipient of your application documents is Ewa Barańska – Chodkowska, running her business operations under the name “HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska”, business address: ul. Zygmunta Hubnera 2/197, 01-756 Warsaw, e-mail: biuro@hhg.pl, hereinafter “HHG”.

    1. Purpose and legal basis for the processing of your personal data

HHG will process your personal data in order to run the recruitment for the position you are apply for. Your personal data will also be processed for the purposes of future recruitment processes managed by HHG if you have given the relevant consent in the application documents provided to our Group.

In both cases, i.e. when we process your personal data in order to examine your candidacy for the position in question, and when your personal data will be processed in future recruitment processes, the legal basis for such processing will be your consent, and therefore the provisions of Article 6, paragraph 1(a) of the EU Regulation 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (“GDPR”) .

    1. To whom your personal data may be transferred?

The recipients of your personal data, i.e. any entities to which your personal data may be disclosed in connection with the recruitment for the position you are applying for, include prospective employers as far as we consider that you meet the requirements defined by them for the position covered by the relevant job offer. Don’t worry! Nothing will be done without your knowledge and consent! 

Additionally, the recipients of your personal data include the following entities: (i) server provider for the e-mail to be used by you to send us your application documents and to be used by us to contact you throughout the recruitment process; (ii) hosting provider for www.hhg.pl Website to be used by you to send your application documents; and (iii) our staff involved in handling the recruitment process.

    1. How long will your personal data be processed? 

We will process your personal data for the time necessary to run the recruitment process for the position you are applying for. Upon the completion of the recruitment process, your personal data will be removed from our candidate database unless you have withdrawn your processing consent earlier; if so, we will stop the processing and delete your personal data before the end of recruitment.

If you consent to the processing of your personal data for the purpose of future recruitment processes, such data will be processed for 2 years following the receipt of your consent. If you withdraw your consent before the end of this period, we will stop the processing and delete your personal data. 

    1. You have the right to …

According to the GDPR and in cases set out therein, you have the right to: (i) access your personal data; and (ii) have your personal data rectified; (iii) deleted; (iv) limit their processing; or (v) object to the processing of your personal data, as well as (vi) their transfer.

You may also withdraw any of your consents to the processing of your personal data.

Please send the relevant request at: biuro@hhg.pl

    1. You may lodge your complaint to the supervisory authority

The supervisory authority with the jurisdiction over the personal data protection is the President of the Personal Data Protection Office.

    1. Personal data are provided on a voluntary basis

You provide your personal data on a voluntary basis as you are the one to decide whether you wish to take part in our recruitment process. However, to this end we will need to process your personal data.

    1. Automated decision-making and profiling

Your personal data will not be subject to automated decision-making, including profiling.

Any request should be sent to: biuro@hhg.pl

 

Zanim zgłosisz swój udział w rekrutacji, pamiętaj!

W dokumentach aplikacyjnych, które zechcesz nam przekazać w odpowiedzi na to ogłoszenie, znajdują się Twoje dane osobowe. Abyśmy mogli z tych informacji skorzystać i rozważyć Twoją kandydaturę na tę ofertę zatrudnienia potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Zgodę tę możesz w każdej chwili wycofać, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, jakiego dokonaliśmy na jej podstawie zanim ją wycofałeś. 

Zgodę należy zamieścić w każdym przesyłanym do nas dokumencie aplikacyjnym (tj. zarówno w CV, jak i w Liście motywacyjnym oraz w każdym innym dokumencie, który zechcesz nam przekazać w odpowiedzi na to ogłoszenie o pracę). Treść zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez Ewę Barańską – Chodkowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska” z siedzibą w Warszawie („HHG”) dla potrzeb związanych z prowadzonym przez HHG procesem rekrutacyjnym.”  

Możesz także zgodzić się na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez HHG. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje dokumenty aplikacyjne na przyszłość i korzystali z nich na potrzeby innych rekrutacji, wyraź także poniższą zgodę:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez Ewę Barańską – Chodkowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska” z siedzibą w Warszawie dla potrzeb związanych z prowadzonymi w przyszłości przez HHG procesami rekrutacyjnymi.”

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych także możesz wycofać w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, jakiego HHG dokonała przed jej wycofaniem.

Zanim wyślesz CV przeczytaj ważne informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych! Udostępniając swoje dane osobowe zawsze podejmuj decyzje świadomie.

    1. Administrator danych osobowych – kto to taki?

Administratorem Twoich danych osobowych  oraz podmiotem, do którego przesyłasz swoje dokumenty aplikacyjne, jest Ewa Barańska – Chodkowska, która prowadzi działalność gospodarczą pod firmą „HEADHUNTERS GROUP Ewa Barańska – Chodkowska”, adres prowadzonej działalności gospodarczej: ul. Zygmunta Hubnera 2/197, 01-756 Warszawa, e-mail: biuro@hhg.pl, dalej jako: „HHG”.

    1. Cel przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez HHG w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz. Jeżeli wyraziłeś na to zgodę w przesłanych do HHG dokumentach aplikacyjnych, wówczas Twoje dane osobowe będą przetwarzane także dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez HHG.

W obu przypadkach, tj. zarówno gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu rozważenia Twojej kandydatury na to konkretne stanowisko pracy, jak również kiedy przetwarzać będziemy Twoje dane osobowe w ramach przyszłych procesów rekrutacyjnych, podstawą prawną takiego przetwarzania jest wyrażona przez Ciebie zgoda, a zatem przepis art. 6 ust.1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

    1. Komu możemy ujawnić Twoje dane osobowe?

 Odbiorcami Twoich danych osobowych, a zatem podmiotami, którym możemy je ujawnić w związku z prowadzoną przez nas rekrutacją na stanowisko, na które aplikujesz, są potencjalni pracodawcy, co do których uznamy, że spełniasz oczekiwania określone przez te podmioty na stanowisko, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie o pracę. Nie martw się – nic nie będzie się odbywać bez Twojej wiedzy i zgody!

Dodatkowo, odbiorcami Twoich danych osobowych są następujące podmioty: (i) dostawca serwera poczty elektronicznej, za pomocą której przekazujesz nam swoje dokumenty aplikacyjne, i za pomocą której będziemy się z Tobą kontaktować w toku rekrutacji, (ii) dostawca hostingu strony www.hhg.pl, za pomocą której przesyłasz swoje dokumenty aplikacyjne, a także (iii) nasi pracownicy zaangażowani w przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.

    1. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które aplikujesz. Po zakończeniu procesu rekrutacji usuniemy Twoje dane osobowe z naszej bazy kandydatów, chyba że wcześniej wycofasz zgodę na ich przetwarzanie – w takiej sytuacji usuniemy Twoje dane osobowe przed zakończeniem procesu rekrutacji i wcześniej zaprzestaniemy ich przetwarzania.

Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, wówczas będziemy je przetwarzać przez okres 2 lat od dnia otrzymania Twojej zgody. Jeżeli zgodę tę wycofasz przed upływem tego okresu, wówczas usuniemy Twoje dane osobowe i wcześniej zaprzestaniemy ich przetwarzania.

    1. Masz prawo do …

Zgodnie z RODO oraz w przypadkach w RODO wskazanych, masz prawo do: (i) żądania od nas dostępu do Twoich danych osobowych, a także (ii) ich sprostowania, (iii) usunięcia lub (iv) ograniczenia przetwarzania lub (v) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także (vi) prawo do przenoszenia danych.

Możesz także wycofać każdą z wyrażonych względem nas zgód na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Wybrane żądanie skieruj na adres: biuro@hhg.pl

    1. Możesz złożyć skargę do organu nadzorczego

Organem nadzorczym do spraw ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    1. Dobrowolność podania danych osobowych

Przekazanie nam Twoich danych osobowych jest dobrowolne – to Ty decydujesz, czy chcesz wziąć udział w prowadzonej przez nas rekrutacji. W celu jej przeprowadzenia potrzebujemy jednak przetwarzać Twoje dane osobowe.

    1. Automatyczne podejmowanie decyzji i profilowanie

Twoje dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Any request should be sent to: biuro@hhg.pl