Brand Manager

Brand Manager

BM_2/2024

Dział Marketingu
Nasz klient jest międzynarodową rodzinną firmą z ponad 100 letnią tradycją w rynku FMCG. Firma działa na 80 rynkach świata jest właścicielem dobrze rozpoznawalnych marek. Produkty naszego klienta charakteryzują się wysoką jakością, walorami smakowymi i popularnością wśród konsumentów w różnych grupach wiekowych. Firma korzysta z innowacyjnych technologii produkcji i jest cenionym miejscem pracy. Kultura organizacyjna opiera się o wartości, kluczowe to: ciekawość, odwaga i wsparcie w osiąganiu celów. Aktualnie na jedną z największych marek w portfolio firmy  szukamy kandydata z doświadczeniem do roli Brand Managera. Zapraszamy po szczegóły do opisu poniżej.

Brand Manager

BM_2/2024

Opis oferty pracy

Nasz klient jest międzynarodową rodzinną firmą z ponad 100 letnią tradycją w rynku FMCG. Firma działa na 80 rynkach świata jest właścicielem dobrze rozpoznawalnych marek. Produkty naszego klienta charakteryzują się wysoką jakością, walorami smakowymi i popularnością wśród konsumentów w różnych grupach wiekowych. Firma korzysta z innowacyjnych technologii produkcji i jest cenionym miejscem pracy. Kultura organizacyjna opiera się o wartości, kluczowe to: ciekawość, odwaga i wsparcie w osiąganiu celów. Aktualnie na jedną z największych marek w portfolio firmy  szukamy kandydata z doświadczeniem do roli Brand Managera. Zapraszamy po szczegóły do opisu poniżej.

Cel stanowiska

Implementacja strategii rozwoju marki na rynku i przygotowanie planów rozwoju na najbliższe lata
Data publikacji ogłoszenia
2024-02-22
Nazwa stanowiska
Brand Manager
Dział
Marketingu
Raportuje do
Dyrektora Działu Marketingu CEE
Podległy zespół
Specjalista ds Marketingu
Lokalizacja
Kraków i okolice
Kraj
Polska

Główny zakres odpowiedzialności

Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności

Realizacja planów marketingów dla wybranej grupy produktów

Wykształcenie

Niezbędne

Wyższe magisterskie

Pożądane

Marketing, Zarządzanie, Digital Marketing

Doświadczenie zawodowe

Niezbędne

Minimum 4 lata w roli osoby odpowiedzialnej marketingowo za markę; Pełna znajomość procesu rozwoju nowych produktów w rynku FMCG

Pożądane

Doświadczenie w przygotowaniu komunikacji 360, w tym silne kompetencje w digital marketingu

Inne umiejętności

Niezbędne

Doświadczanie w pracy z danymi, w tym znajomość narzędzi do monitorowania rynku FMCG

Pożądane

Doświadczenie w pracy z marką dla młodych konsumentów

Kompetencje

  • komunikacja interpersonalna doskonały
  • umiejętność budowania relacji interpersonalnych doskonały
  • analityka doskonały
  • osobowość lidera i umiejętność prowadzenia projektów doskonały
  • umiejętności pracy strategicznej, koncepcyjnej dobry
  • zarządzanie priorytetami dobry
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie doskonały
  • wybitny
  • umiejętność prezentacji i argumentacji w szerokim gronie dobry
  • brak

Warunki zatrudnienia

  • umowa o pracę tak, pierwsza na czas określony 6 miesięcy
  • narzędzia pracy tak, komputer, telefon
  • premia tak, premia roczna do 15% wynagrodzenia brutto
  • świadczenia i benefity tak, karta multisport, opieka medyczna, inne dodatki np. dopłata do wypoczynku
  • rozwój kariery tak, wewnętrznie w innym dziale, zespole i poprzez pracę w projektach lokalnych i zagranicznych

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem 

Brand Manager

prosimy o przesłanie życiorysu
wraz z listem motywacyjnym z zaznaczeniem numeru referencyjnego, na adres:

lub prosimy o aplikowanie poprzez formularz: