Content Manager

Content Manager

CM_2/2024

Dział Marketingu
Nasz klient jest polską firmą działającą na rynku od ponad 40 lat. Firma produkuje asortyment do branży grzewczej, posiada silną i rozpoznawalną markę dystrybuowaną przez partnerów w Polsce i na rynkach  europejskich. Firma opiera się na pasji do robienia rzeczy dobrze, kompetencjach inżynierskich i dbałości o detale.  W związku z potrzebą po stronie działu marketingu szukamy kandydata na stanowisko Content Managera, zapraszamy do opisu roli poniżej,

Content Manager

CM_2/2024

Opis oferty pracy

Nasz klient jest polską firmą działającą na rynku od ponad 40 lat. Firma produkuje asortyment do branży grzewczej, posiada silną i rozpoznawalną markę dystrybuowaną przez partnerów w Polsce i na rynkach  europejskich. Firma opiera się na pasji do robienia rzeczy dobrze, kompetencjach inżynierskich i dbałości o detale.  W związku z potrzebą po stronie działu marketingu szukamy kandydata na stanowisko Content Managera, zapraszamy do opisu roli poniżej,

Cel stanowiska

Zarządzanie, tworzenie i optymalizacja treści, kształtujących obecności marki w online i digital mediach
Data publikacji ogłoszenia
2024-02-26
Nazwa stanowiska
Content Manager
Dział
Marketingu
Raportuje do
Marketing Managera
Podległy zespół
Stanowisko samodzielne
Lokalizacja
Kujawsko-Pomorskie
Kraj
Polska

Główny zakres odpowiedzialności

Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności

Realizacja założeń budżetowych firmy w obszarze sprzedaży  i poziom rozpoznawalności marki

Wykształcenie

Niezbędne

Wyższe magisterskie

Pożądane

Marketing, Digital Marketing, E-Commerce

Doświadczenie zawodowe

Niezbędne

Doświadczenie w prowadzeniu działań online i digital marketingu po stronie firmy z rynku B2B na stanowisku managerskim min 2 lata

Pożądane

Znajomość narzędzi do mierzenia skuteczności działań online; Znajomość narzędzi AI do automatyzacji pracy

Inne umiejętności

Niezbędne

Doświadczenie w nagrywaniu i montażu krótkich filmików, umiejętność korzystania z programów do tworzenia grafik oraz w tworzeniu kreacji i produkcji treści video

Pożądane

Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi agencjami mediowymi i reklamowymi

Kompetencje

  • umiejętność pracy w systemie Google Ads, Meta, LinkedinAds dobry
  • umiejętności komunikacji interpersonalnej i budowania relacji na wysokim poziomie dobry
  • umiejetność tworzenia tekstów i umiejętność budowania contentu doskonały
  • umiejętności tworzenia treści video dobry
  • kompetencje analityczne na wysokim poziomie dobry
  • motywacja wewnętrzna do rozwoju i osiągania wysokiej jakości w wykonywanej pracy doskonały
  • brak
  • brak
  • brak
  • brak

Warunki zatrudnienia

  • Umowa o pracę, zatrudnienie w oparciu o umowę B2B tak, pierwsza umowa na czas określony
  • Narzedzia pracy tak, telefon i komputer i/lub doplata do dojazdów włanym autem lub zwrot kosztów podróży
  • Praca hybrydowa tak, model od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny pracy). Podczas okresu wdrożenia wymagana praca stacjonarna (3 razy w tygodniu w siedzibie firmy)
  • System premiowy tak,premia roczna kwota uzależniona od efektów pracy

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem 

Content Manager

prosimy o przesłanie życiorysu
wraz z listem motywacyjnym z zaznaczeniem numeru referencyjnego, na adres:

lub prosimy o aplikowanie poprzez formularz: