Brand Manager

Brand Manager

BM_5/2024

Dział Marketingu
Nasz klient jest polską firmą, która od ponad 10 lat działa na rynku produktów FMCG. Firma posiada szeroki wachlarz produktów dostępnych w sprzedaży tradycyjnej, w sieciach z rynku nowoczesnego i w sprzedaży online. Firmę tworzy zgrany młody zespół z pasją do sportu i pozytywnie nastwionych do życia ludzi. Aktualnie do działu marketingu poszukujemy kandydata z doświadczeniem w roli Brand Managera.

Brand Manager

BM_5/2024

Opis oferty pracy

Nasz klient jest polską firmą, która od ponad 10 lat działa na rynku produktów FMCG. Firma posiada szeroki wachlarz produktów dostępnych w sprzedaży tradycyjnej, w sieciach z rynku nowoczesnego i w sprzedaży online. Firmę tworzy zgrany młody zespół z pasją do sportu i pozytywnie nastwionych do życia ludzi. Aktualnie do działu marketingu poszukujemy kandydata z doświadczeniem w roli Brand Managera.

Cel stanowiska

Budowanie strategii rozwoju marki i jej implementacja w wszystkich kanałach komunikacji
Data publikacji ogłoszenia
2024-05-24
Nazwa stanowiska
Brand Manager
Dział
Marketingu
Raportuje do
Dyrektora Działu Marketingu
Podległy zespół
Stanowisko samodzielne
Lokalizacja
Warszawa, Mazowieckie
Kraj
Polska

Główny zakres odpowiedzialności

Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności

Poziom realizacji strategii marketingowej firmy na wybranych kategoriach produktów

Wykształcenie

Niezbędne

Wyższe magisterskie

Pożądane

Marketing i Zarządzanie, E-Commerce

Doświadczenie zawodowe

Niezbędne

Około 5 lat, preferowane w sektorze FMCG, Farmaceutyczym i/ lub z markami sportowymi

Pożądane

Bogate doświadczanie w pracy z digital marketingiem (reklama online, content marketing, video marketing, influence marketing, social media)

Inne umiejętności

Niezbędne

Doświadczenie w pracy z markami sprzedawanymi online

Pożądane

Znajomość aktualnych trendów w social mediach i narzędzi monitorujących działania online

Kompetencje

  • umiejętności sprawnej komunikacji i budowania relacji doskonały
  • umiejętności analityczne pozwalające na swobodną pracę z danymi dobry
  • umiejętności prezentacji strategii, koncepcji i opinii dobry
  • zarządzanie projektami doskonały
  • otwartość na niestandardowe działania i komfort podczas wychodzenia poza schemat doskonały
  • znajmość języka angielskiego w mowie i w piśmie doskonały
  • wybitny
  • wybitny
  • wybitny
  • wybitny

Warunki zatrudnienia

  • umowa o pracę, lub kontrakt b2b tak, pierwsza na czas określony
  • narzędzia pracy tak, komputer, telefon
  • system premiowy tak, roczny płacony na bazie oceny KPI
  • rozwój kompetncji i awans tak, wewnętrznie w firmie

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem 

Brand Manager

prosimy o przesłanie życiorysu
wraz z listem motywacyjnym z zaznaczeniem numeru referencyjnego, na adres:

lub prosimy o aplikowanie poprzez formularz: